Generalforsamling 2020 (online)

tirsdag 22/09 2020

Hovedbestyrelsen

Hovedbestyrelsen inviterer til online generalforsamling!

Da der fortsat er tvivl om mulighederne for at mødes i større forsamlinger har vi i hovedbestyrelsen besluttet ekstraordinært at afholde generalforsamling 2020 online.

Det kommer til at foregå tirsdag d. 22. september kl. 19.

Vi arbejder på planlægning og forberedelse af de tekniske løsninger.
Deltagelse i den online generalforsamling kommer til at kræve tilmelding (brug linket) og adgang til en computer med internet under mødet.

Oplysninger om tilmelding og yderligere information kommer her på siden, så snart det er klar.

Dagsorden for generalforsamlingen, som bestemt af vedtægterne, er:

1. Valg af dirigent. Bestyrelsen indstiller Søren Grøntved.
  2. Beretning om foreningens virksomhed
  3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
  4. Valg af formand og/eller næstformand til hovedbestyrelsen: i 2020 er næstformanden på valg. Anna Bodil Hald er på valg og genopstiller gerne.
  5. Valg af ordinære medlemmer af hovedbestyrelsen. Poul Evald Hansen, Gunnar Rylander og Nikolaj Hedegaard Correll er på valg. Alle 3 ønsker at genopstille.
  6. Valg af 2 revisorer og en revisor-suppleant