Se Dansk Botanisk Forenings fællesskabsrum på Arter.dk

Dansk Botanisk Forening fejrer at vores fællesskabsrum på Arter.dk nu er live. Dansk Botanisk Forenings fællesskabsrum skal i første omgang bruges til to ting:

• Som online platform for Årets urt (du kan også stadig sende en mail, læs mere her)
  • Digitale floralister på ekskursioner, så artslister kan laves direkte undervejs på ekskursioner (Se floralister her)

Fælleskabsrummet er vi glade for i sig selv, men vi fejrer det også med at give rabat til nye medlemmer, som kigger forbi vores fællesskabsrum på Arter.dk.

Hvis du ikke allerede er medlem, kan du få 100 kr. i rabat på medlemskab, hvis du kigger forbi Arter.dk og finder koden i vores foreningsbeskrivelse, og melder dig ind senest 31. januar 2022.