Har du et forslag til hjemmesiden?

Har du en ide eller forslag til hjemmesiden, så skriv den her!

Hjemmesiden er en meget vigtig kommunikationskanal for os i foreningen. Det er her vi har vores officielle kalender, og vi samler den aktuelle gældende information om f.eks. kredsbestyrelserne, hovedbestyrelsen og udvalg.

Vi bruger også hjemmesiden til at dele andre informationer, som f.eks. nøgler, rejserapporter og artikelindekset for URT, som er nogen af de allermest besøgte sider.

Vi prøver selvfølgelig også hele tiden at forbedre hjemmesiden, og det vigtigste er selvfølgelig at det virker bedst muligt for dig og alle de andre brugere af siden.

Arbejdskræften baghjemmesiden er frivillig, ligesom alt andet arbejde i foreningen. Så der er desværre grænser, hvad, hvor meget og hvor hurtigt vi kan ændre tingene. Men vi vil enormt gerne høre din forslag eller generelle tanker om hjemmesiden. Skriv den her under!