Frivillige til DBF’s stand på Naturmødet 2024

Er du en af vores frivillige til vores stand på Naturmødet 2024 i Hirtshals d. 23.-25. maj?

Traditionen tro er Dansk Botanisk Forening repræsenteret ved en stand på Naturmødet. Herfra arrangeres ture, afholdes oplæg om spiselige urter og snaps, inviteres på opdagelse i floraen med Arter. Udover de større begivenheder bemander vi teltet hele dagen og snakker med de besøgende om dansk natur og botanik samt præsenterer Dansk Botanisk Forening. Vi er cirka seks personer fra hovedbestyrelsen og Jyllandskredsens bestyrelse til stede, men da vi også gerne vil udforske Naturmødet, søger vi frivillige medlemmer af DBF, som har lyst til at give 2-6 timer i løbet af mødet til at hjælpe til.

Har du lyst til at give et par timer af din tid, så meld dig til via formularen (https://forms.gle/gCGsupyeoDTXg5ZG7), skriv et par linjer om, hvem du er, og i hvilket tidsrum du kunne tænke dig at hjælpe til.

Med venlig hilsen,
DBFs Naturmødeudvalg