Generalforsamling i Jyllandskredsen 2021

onsdag 27/01 2021

Online - tilmeld dig her

Jyllandskredsen

Generalforsamling i et nyt format. Jyllandskredsen planlægger afholdelse af generalforsamling i online format. Vi har lavet et program så tæt på normalen så muligt, dog skal alle deltage fra deres eget hjem via Zoom. Det håber vi vil få flere medlemmer fra hele det jyske rige til at deltage. Hvis man er usikker på teknikken, kan man få hjælp en time før generalforsamlingen, send i god tid en mail herom til jyllandskredsen@botaniskforening.dk. Der vil være oplæg ved Axel Frederik Møller fra Den Danske Naturfond med fokus på Hammer Bakker. Dagsorden ifølge vedtægterne, og indsendte forslag skal være bestyrelsen for Jyllandskredsen i hænde inden d. 17/1-2021. Vi runder af med lidt hygge og en quiz.

Kun medlemmer af Jyllandskredsen (dvs. medlemmer af foreningen som er bosiddende i Jylland og tilhørende øer) har stemmeret til generalforsamlingen.

Tilmelding her inden d. 17/1-2021.