Tur til Gribskov

søndag 12/06 2016

P-pladsen overfor Enghavehus

Følg med ind i hjertet af Gribskov med gode muligheder for at opleve f. eks. Svaleklire, Sortspætte, Rødrygget Tornskade, rovfugle, flere arter af Ulvefod og Vintergrøn samt mange andre spændende arter.

Vi har god tid til at fordybe os både i fuglene og i botanikken og ikke mindst i de mange spændende biotoper.

Medbring mad og drikke, passende beklædning og gummistøvler samt ikke mindst kikkert og lup.

Mødested P-pladsen overfor Enghavehus, Helsingevej 2, 3400 Hillerød søndag 12/6 2016 kl. 8

Turen slutter samme sted kl. 16

Turen er på ca. 10 km. og arrangeres som et samarbejde mellem Dansk Ornitologisk Forening og Dansk Botanisk Forening. Turen er ikke velegnet for gangbesværede.

Turledere: Per & Luise Ekberg fra DOF og René Andersen, tlf: 28553137, Dansk Botanisk Forening.