Oplæg om sagslæsning

onsdag 17/03 2021

Nikolaj Sass Ebsen

Tilmelding nødvendig - Brug knappen længere nede på siden

I jyllandskredsen har vi samlet noget erfaring sammen om vores sagslæsning og jeg vil gerne holde et oplæg om dette.

Oplægget kommer til at handle om hvad det er vi i sagslæsergruppen kigger efter, når vi gennemlæser kommunernes dispensationer fra naturbeskyttelsesloven.

Målgruppen er alle medlemmer der har interesse i sager efter naturbeskyttelsesloven, det er desuden vores håb, at flere kunne få mod på at læse sager fra især fynske og sjællandske kommuner.

Alle medlemmer af Dansk botanisk forening er velkomne, videresend gerne denne mail til eventuelt interesserede.

Oplægget kommer til at foregå på Zoom.

Lidt om Nikolaj:

Uddannet Biolog

Arbejder som konsulent i Habitatvision.

Sidder i jyllandskredsens bestyrelse og har gennemlæst sager siden 2012.

Har desuden en del års erfaring fra den anden side af bordet, hvor jeg som konsulent har lavet sagsbehandling for en række jyske kommuner.